.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از برترين‌هاي ورزش مياندورود ساري

رئيس تربيت بدني مياندورود ساري گفت: برترين‌هاي ورزش مياندورود ساري تجليل مي‌شوند.

محمد آهنگري شب گذشته در نشست توسعه ورزش مياندورود شهرستان ساري بيان داشت: از برترين‌هاي ورزش مياندورود كه در مسابقات مختلف جهاني، آسيايي، بين المللي، كشوري و استاني كه موفق به كسب مدال شدند در مراسمي تجليل مي‌شود.

وي درباره اين همايش افزود: در اين مراسم سعي داريم از اداره كل و تربيت بدني ساري و همچنين ار فرمانداري و بخشداري در حد انتظار كمك مالي بگيريم تا در اين مراسم از قهرمانان ورزش مياندورود نيز تجليل شود تا اين ورزشكاران با روحيه بيشتر در مسابقات بعدي حاضر شوند.

آهنگري در ادامه گفت: مياندورود از اركان اصلي ورزش استان به‌ويژه شهرستان ساري محسوب مي‌شود كه هم اكنون در برخي از رشته‌هاي ورزشي در تيم‌هاي مختلف ملي‌پوش داريم و بيشتر ورزشكاران در تيم‌هاي ساري از همين بخش هستند.

وي افزود: بخش مياندورود با توجه به نزديكي و مسافت بسيار كم با مركز استان يكي از مناطق محروم كشور و استان بويژه در حوزه ورزش محسوب مي‌شود اما با همين محروميت مركز اصلي ورزش استان در رشته‌هاي مختلف است.

رئيس تربيت بدني مياندورود از مسئولان ورزش استان و بويژه شهرستان خواست تا به اين منطقه و ورزشكاران رشته‌هاي مختلف اين بخش توجه بيشتري شود تا شاهد رشد و شكوفائي ورزشكاران مياندورود در عرصه ملي و كشوري باشيم.

وي همچنين در ادامه گفت:با توجه به نزديك بودن هفته بسيج و به ياد دلاوري‌هاي رزمندگان و بسيجيان مسابقات مختلفي را در اين بخش خواهيم داشت كه به‌طور حتم استقبال چشمگيري از اين مسابقات خواهد شد.

آهنگري خاطرنشان كرد: در هفته بسيج همايش پياده‌روي خانوادگي را در روز جمعه چهارم آذر در روستاي حلمسر خواهيم داشت و در روز سيزدهم آذر همزمان با آغاز هفته بسيج مسابقات جند جانبه رزمي در روستاي زيد و مسابقات كشتي جام بين باشگاهي مياندورود در روستاي طبقده نيز برگزار خواهيم كرد.

وي در پايان گفت: براي رشد و ارتقاي ورزش مياندورود برنامه‌هايي با كمك كارشناسان ترسيم كرده‌ايم كه حتما در آينده تاثيرات فراوان در ورزش مياندورود خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.